Július 12. kedd

A tök meg én szeretjük egymást! Ez már hivatalos! A tök megmondta a reteknek, aki elmondta a paprikának, aki elmondta nekem. Megmondtam a paprikának, mondja meg a reteknek, hogy mondja meg a töknek, hogy én is szeretem. A szerelem szárnyakat ad. Még azon is fölül tudok emelkedni, hogy a tök napi öt Marlborót szív, és saját öngyújtója van. Már csak a pattanásaimmal kell kezdeni valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiscsira.blog.hu/api/trackback/id/tr973059841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása