A tök kivan - tizedik nap

2011.05.10. 11:29

Őfelségem I-ső Fülig Jimmy naplója

Most mégiscsak lejirom, hogy a napló mitől jön rá az emberre; mer nekem magamtól sohasem jutott volna eszembe. Asz úgy kezdődik, hogy, vettem ety csomag vető magot a boltban, elvettem, úgy értem, a pínztáros nem kért pénszt érte, mert az a szélhámos Piszkos Fred éppen a kagyóból készült kését mutogatta neki tiszta baráti szándékból, de ezt a pénsztáros nem tudhatta, ezért a biztonság kedvéért leütöttem.  A magokat leültettem, de csak a retek mutatott eddig eltökéltséget, hoty kijöjjön az alvilágból aztán ma felkiálltott a kapitány:

 - A tököm kivan, a tököm kezd kikelni, legalábbis csiráznak a nagy bazi magjai, a chilipaprika az továbbra is tetvészkedik, az a lusta disznó, -eszt kijabálta a kapitány, mikor hölgyek is voltak a teremben, és mikor azok nem is az övéji. Az Ördög ez az ember maga.

Ezzel zárom soraimat az uralkodó őnaccságának kézcsókkal

az eksz Fülig Jimmy, saját magúlag

A bejegyzés trackback címe:

https://kiscsira.blog.hu/api/trackback/id/tr492892662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása